понеділок, 28 листопада 2016 р.

Семінар

Cпільне районне методичне об’єднання учителів початкових класів та вихователів груп продовженого дня 

27 листопада 2015 року на базі Губківської ЗОШ І-ІІ ступенів пройшло перше засідання спільного районного методичного об’єднання учителів початкових класів та вихователів груп продовженого дня з теми: «ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У КОНТЕКСТІ ВИКЛИКІВ СЬОГОДЕННЯ». 
Його метою було спільно визначити шляхи спеціально організованої, цілеспрямованої взаємодії педагогів і вихованців для вирішення освітніх проблем і розвиток особистості в умовах групи продовженого дня. 

Теоретичний аспект забезпечив розгляд науково-теоретичних питань з інновацій у плануванні виховної роботи в групі продовженого дня, яке розкрила М.Рубінс, методист Березнівського районного методичного кабінету. Про інноваційні підходи до формування в учнів стійкої позитивної мотивації навчальної діяльності як важливого фактора формування соціально активної особистості розповіла Надія Василівна Онофрійчук, практичний психолог Бистрицького НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів-ДНЗ». Актуальне завдання сучасної школи в формуванні ключових компетентностей молодших школярів розкрила Ірина Савеліївна Бондарчук, керівник шкільного методично об’єднання вчителів початкових класів Губківської ЗОШ І-ІІ ступенів. Створення ситуації успіху «Вчитись легко, коли вчитись цікаво» забезпечила Надія Олександрівна Мельник, учитель початкових класів та вихователь ГПД Губківської ЗОШ І-ІІ ступенів у грі як одному з методів формування ключових компетентностей. 

Теоретичний і практичний аспекти забезпечили розкриття змісту таких запитань і завдань: 
1. Розкриття сутності педагогічного процесу, характеристика його структури. Чому серед компонентів педагогічного процесу провідну роль відіграє педагог? 
2. Охарактеризовано основні закономірності цілісного педагогічного процесу. 
3. Визначено чи можна поділяти основні принципи педагогічного процесу на важливі й неважливі? 
4. Обгрунтувано необхідність цілісного підходу у формуванні ключових компетентностей молодших школярів.





1 коментар: